.
Παιδιά μια παράκληση. Επειδή όπως βλέπετε κι εσείς οι αναρτήσεις μειώθηκαν δραματικά λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων, όσοι βλέπουν απορίες αναγνωστών στα σχόλια κάποιου θέματος και γνωρίζουν να απαντήσουν, ας το κάνουν. Thanks!
_

Πρόβλημα με το touchpad σε LG E500

Το θέμα το χρωστούσαμε στον Ριχάρδο ο οποίος επικοινώνησε την Πρωτομαγιά για το πρόβλημα που παρουσιαζόταν στον φορητό του. Πιο συγκεκριμένα, μας έγραψε τα εξής:

"Έχω ένα φορητό μάρκας LG τύπος E500, o οποίος διαθέτει το κλασικό pad αφής για τον χειρισμό του κέρσορα, το οποίο όμως δεν χρησιμοποιώ επειδή δουλεύω πάντα με ασύρματο ποντίκι. Και το πρόβλημά που εμφανίζεται όταν πληκτρολογώ μεγάλα κείμενα και τα χέρια μου ακουμπάνε στο pad με αποτέλεσμα το κέρσορας να μετακινείται ανεξέλεγκτα και να χρειάζεται κάθε φορά να τον επαναφέρω στο σημείο που έχω αφήσει την τελευταία πρόταση.

Έχω κάνει διάφορες προσπάθειες να απενεργοποιήσω αυτήν την λειτουργία αλλά χωρίς καμία επιτυχή έκβαση.
τα φώτα σας παρακαλώ..

Μετα τιμής,
Ριχάρδος Κ."



Η απάντηση που δόθηκε ήταν άμεση μιας και, πολύ απλά, είχαμε ξανασυναντήσει ακριβώς το ίδιο πρόβλημα και γνωρίζαμε πώς θα λυθεί. Η αιτία του προβλήματος είναι κατά 95% οι drivers του touchpad. Πιθανότατα οι υπάρχοντες drivers εγκαταστάθηκαν κατά την εγκατάσταση των Windows ή τέλος πάντων δεν είναι αυτοί που θα έπρεπε να είναι.

Η λύση για τον συγκεκριμένο φορητό, αλλά και για κάθε φορητό στον οποίο παρουσιάζεται το ίδιο πρόβλημα είναι να κατεβάσουμε και να εγκαταστήσουμε τους κανονικούς drivers. Στην περίπτωση του Ριχάρδου, οι drivers βρίσκονται εδώ.

Αφού τους εγκαταστήσουμε, κάνουμε επανεκκίνηση. Μετά την επανεκκίνηση πηγαίνουμε στην "Έναρξη", "Πίνακας Ελέγχου" και βρίσκουμε το εικονίδιο που λέει "Ποντίκι". Κάνουμε διπλό κλικ επάνω του και πηγαίνουμε στην καρτέλα "Device Settings". Εκεί , στο devices , επιλέγουμε το Synaptics Touchpad (ή όποια άλλη συσκευή ανάλογα με τον φορητό) και πατάμε το κουμπί Disable. Αυτό ήταν, πλέον θα μπορούμε να γράφουμε ελεύθερα χωρίς να μας ταλαιπωρεί το touchpad.



1 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

καλησπέρα!! το δικό μου πρόβλημα είναι πως απενεργοποιήθηκε το touch pad μου, μόνο όμως όσον αφορά τις ιδιότητες του κέρσορα...η ειρωνία είναι πως το έρμο το pc μου, εμφάνισε μνμ αντίστοιχο για ηλεκτρονικό έλεγχο του προβλήματος κι εγώ χωρίς να το καταλάβω έκλεισα το παράθυρο...τι κάνω;ψάχνω ώρα μέσω μηχανών αναζήτησης και τπτ!!μήπως μπορείς να βοηθήσεις;ευχαριστώ anyway!Λίνα

Δημοσίευση σχολίου