.
Παιδιά μια παράκληση. Επειδή όπως βλέπετε κι εσείς οι αναρτήσεις μειώθηκαν δραματικά λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων, όσοι βλέπουν απορίες αναγνωστών στα σχόλια κάποιου θέματος και γνωρίζουν να απαντήσουν, ας το κάνουν. Thanks!
_

Πρόγραμμα για απευθείας upload στο Youtube...;


Καλημέρα σε όλους. Τις τελευταίες μέρες αφιερώσαμε το χρόνο μας στη βοήθεια των αναγνωστών μέσω e-mail και δυστυχώς δεν προλάβαμε να δημιουργήσουμε κάποιο θέμα. Η αλήθεια είναι πως η ομάδα του PC HANDS μειώθηκε στο ένα άτομο :p και όπως καταλαβαίνετε τα πράγματα δυσκόλεψαν. Λοιπόν, ας προχωρήσουμε στην ερώτηση που έστειλε ο Γιάννης και ζητάμε από όποιον γνωρίζει να μας δώσει τα φώτα του επειδή εμείς δεν γνωρίζουμε για την ύπαρξη αυτού που ζητάει ο Γιάννης. Η ερώτηση λοιπόν είναι εάν υπάρχει κάποιο πρόγραμμα επεξεργασίας video, το οποίο μπορεί να αποθηκεύσει απευθείας το αρχείο στο youtube. Δηλαδή το πρόγραμμα να έχει επιλογή "upload video on youtube" , χωρίς να χρειαστεί να το αποθηκεύσουμε πρώτα στο δίσκο μας.

Εμείς θεωρούμε πως δεν υπάρχει τέτοιο πρόγραμμα, ή, αν υπάρχει , απλά δε γνωρίζουμε την ύπαρξή του. Όποιος από εσάς γνωρίζει με σιγουριά ας απαντήσει, είτε για να σιγουρέψουμε πως δεν υπάρχει , είτε για να μάθουμε όλοι μας ποιο πρόγραμμα είναι αυτό.

4 σχόλια:

Διάττων είπε...

Εντάξει, ούτε κι εγώ ξέρω, αλλά δεν καταλαβαίνω γιατί το ζητάμε το πρόγραμμα αυτό. Κι εγώ επεξεργάζομαι τα βίντεό μου και ΜΕΤΑ τα ανεβάζω στο youtube. Αυτό όμως γίνεται ΞΕΧΩΡΙΣΤΑ (και δε μπορώ να πω πως είναι χρονοβόρο). Πως λοιπόν είναι δυνατό να υπάρχει πρόγραμμα που να κάνει επεξεργασία και ΤΑΥΤΟΓΧΡΟΝΑ upload στο youtube;

Έστω, κι εγώ δεν ξέρω, και θα περιμένω κι εγώ αν θα έχετε απάντηση στο ερώτημα. Το θέμα όμως είναι πως σήμερα αρκετά πράγματα γίνονται πλέον πιο εύκολα, ε, μην έχουμε και την απαίτηση να γίνονται κι από μόνα τους!

Unknown είπε...

Να επεξεργαστει το video δεν νομιζω να μπορει μπορει μονο να αλλαξει τα annotations δηλαδη τ συννεφακια που βγαινουν η αλλιως να βαλει μουσικι διαφορετικη απο αυτη που ειχε τα βηματα ειναι ετσι
click πανω στο ονοα σου στο youtube πανω δεχια κ επιλογη (my videos) (edit) στο video που θελεις και μετα (audio swap) και να διαλεξεις απο την λιστα... Ειναι το μονο που μπορεις να κανεισ χωρις download k upload ξανα... ελπιζω να βοηθησα :)

globalnetgr είπε...

http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-YouTube-uploader.htm

για δοκιμαστε αυτο και πειτε μου δεν ειμαι σιγουρος αν λειτουργει αμα μπορειτε απαντηστε να μαθουμε αν λειτουργει

Unknown είπε...

ΦΙΛΕ ΜΗΠΩΣ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙΣ ΕΧΩ ΦΤΙΑΞΗ ΕΝΑ VIDEO ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΕΧΑΣΑ ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΚΑΙ ΜΟΥΣΙΚΗ ΤΟ ΚΑΝΩ UPLOAD ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟΝ ΗΧΟ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΓΙΑ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ

NOTICE
This video contains an audio track that has not been authorized by WMG. The audio has been disabled.


ΠΟΣ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟ ΜΕΤΑΤΡΕΨΩ ΩΣΤΕ ΝΑ ΑΝΕΒΗ ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟ? ΣΕ ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚΤΟΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ

Δημοσίευση σχολίου