Η κλασική πλέον ερώτηση στην οποία , για να δώσει κάποιος σωστή απάντηση θα πρέπει να γνωρίζει καλά τις απαιτήσεις του χρήστη. Έχουμε φτάσει στο σημείο να ρωτάμε πρώτα απ'ολα αν έχουμε πρόβλημα σε περίπτωση που η σύνδεση πραγματοποιηθεί μετά απο 2 και πλέον μήνες. Ναι, είναι γεγονός οτι αρκετές εταιρίες το παρακάνουν με το χρόνο αναμονής για την ενεργοποίηση, με αποτέλεσμα πολλοί πελάτες να φεύγουν πριν καν αποκτήσουν σύνδεση. Αν θέλετε μια απάντηση λοιπόν για τη μελλοντική σας ADSL, διαβάστε παρακάτω...
Έχουμε και λέμε: Εάν θέλετε να κάνετε σήμερα αίτηση και μέσα σε 2 βδομάδες να σερφάρετε, τότε ασυζητητί κάντε αίτηση στον ΟΤΕ. Είναι σίγουρο ότι μέσα σε λίγες μέρες θα έχετε Internet στο χώρο σας. Για όλες τις άλλες εταιρίες αυτό το πράγμα είναι σχετικό. Υπάρχουν χρήστες στους οποίους η σύνδεση πραγματοποιήθηκε εντός 20 ημερών, υπάρχουν χρήστες οι οποίοι περίμεναν για κανά δίμηνο μέχρι να μπεί η γραμμή, υπάρχουν και χρήστες οι οποίοι ακόμα περιμένουν ελπίζοντας στο θαύμα.
Αν μπείτε στο Google και κάνετε αναζήτηση τη λέξη "καταγγελία" και δίπλα το όνομα κάθε εταιρίας, θα δείτε ουκ ολίγα αποτελέσματα αγανακτισμένων πελατών...
Ας βάλουμε στην άκρη το θέμα αναμονής (αν και για εμάς είναι απο τα πιο σημαντικά) και ας πάμε στις ταχύτητες. Απο προσωπική εμπειρία (προσωπική χρήση και πληροφορίες φίλων) οι καλύτερες εταιρίες αυτή τη στιγμή είναι η Forthnet και η HOL. Τις θεωρούμε καλύτερες σύμφωνα με την ταχύτητα που προσφέρουν μιας και δοκιμασμένα δίνουν καλές ταχύτητες. Ωστόσο οι καταγγελίες και για τις δύο αυτές εταιρίες (όπως και για τις υπόλοιπες) δίνουν και παίρνουν.
Αυτό που μπορείτε να κάνετε (χωρίς αυτό να συνεπάγεται οτι θα ισχύσει και για εσάς) είναι να ρωτήσετε κάποιο γνωστό σας που μένει κοντά τι σύνδεση έχει, αν έκανε μεταφορά αριθμού ή αν πήρε καινούριο νούμερο, αν είναι ευχαριστημένος απο την ταχύτητα και πόσο χρόνο έκανε για να ενεργοποιηθεί η νέα σύνδεση.
Αφού καταλήξετε σε κάποια εταιρία, ήρθε η ώρα να κάνετε αίτηση. Προσοχή στα ψιλά γράμματα!!! Ρωτήστε τους αν την περιοχή την καλύπτει το ιδιόκτητο δίκτυό τους, ρωτήστε και εξασφαλείστε αν μπορείτε σύντομο χρόνο ενεργοποίησης και ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ να κρατάτε τα στοιχεία εκείνου με τον οποίο μιλήσατε, καθώς και την ώρα που μιλήσατε. Είναι σημαντικό, πιστέψτε μας!
Όπως είπαμε και στην αρχή, κανείς δε μπορεί να σας διαβεβαιώσει για την ποιότητα και το χρόνο σύνδεσης. Δυστυχώς στην Ελλάδα του σήμερα όλες οι εταιρίες θέλουν να βγάλουν λεφτά χωρίς να λογαριάζουν τους πελάτες τους και ακόμα πιο δυστυχώς η Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων δεν κάνει καλή δουλειά. Αποτέλεσμα είναι η απόκτηση μιας γραμμής ADSL να αποτελεί θέμα τύχης και μόνο τύχης. Και πάλι δυστυχώς ο μόνος σίγουρος πάροχος είναι ο ΟΤΕ ο οποίος έχει μεγάλο μερίδιο στην κατάσταση επειδή πολλές φορές κάνει κόλπα στις εταιρίες για να μην παίρνει πελάτες και να διατηρεί το μονοπώλιο , άρα και τις υψηλές τιμές.
Φίλοι μας έτσι έχουν τα πράγματα σήμερα όσον αφορά την ADSL. Ξέρουμε οτι ίσως δε σας διαφωτίσαμε, αλλά δε μπορούμε να κάνουμε κάτι καλύτερο απο το να σας ευχυθούμε.... καλή τύχη!
Σημείωση!!! Ο γράφων τούτες τις γραμμές περιμένει εδώ και ένα μήνα σύνδεση απο την HOL. Ουδέποτε πήρε κάποιος να με ενημερώσει για το στάδιο στο οποίο βρισκόμαστε, ουδέποτε μέχρι στιγμής είδα τον εξοπλισμό που θα βάλω, ουδεμία ενημέρωση έχω απο την Εταιρία. Η απόφασή μου να αλλάξω απο ΟΤΕ και να βάλω HOL πάρθηκε όταν γνωστός μου που μένει κοντά στο σπίτι μου έβαλε HOL και μέσα σε 15 μέρες είχε σύνδεση και μάλιστα πολύ καλή. Επίσης τα έξοδα στον ΟΤΕ ήταν 80 Ευρώ το δίμηνο, ενώ στη HOL τα έξοδα θα είναι 46-48 Ευρώ το δίμηνο με κάμποσες ώρες δωρεάν κλήσεις.
Θα σας γράφαμε μακριά απο όλες τις εταιρίες, αλλά πρέπει κάπως και ο ΟΤΕ να καταλάβει οτι ζει απο εμάς. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα...
Πάρα πολλές και χρήσιμες πληροφορίες θα βρείτε στη σελίδα http://www.adslgr.com
Έχουμε και λέμε: Εάν θέλετε να κάνετε σήμερα αίτηση και μέσα σε 2 βδομάδες να σερφάρετε, τότε ασυζητητί κάντε αίτηση στον ΟΤΕ. Είναι σίγουρο ότι μέσα σε λίγες μέρες θα έχετε Internet στο χώρο σας. Για όλες τις άλλες εταιρίες αυτό το πράγμα είναι σχετικό. Υπάρχουν χρήστες στους οποίους η σύνδεση πραγματοποιήθηκε εντός 20 ημερών, υπάρχουν χρήστες οι οποίοι περίμεναν για κανά δίμηνο μέχρι να μπεί η γραμμή, υπάρχουν και χρήστες οι οποίοι ακόμα περιμένουν ελπίζοντας στο θαύμα.
Αν μπείτε στο Google και κάνετε αναζήτηση τη λέξη "καταγγελία" και δίπλα το όνομα κάθε εταιρίας, θα δείτε ουκ ολίγα αποτελέσματα αγανακτισμένων πελατών...
Ας βάλουμε στην άκρη το θέμα αναμονής (αν και για εμάς είναι απο τα πιο σημαντικά) και ας πάμε στις ταχύτητες. Απο προσωπική εμπειρία (προσωπική χρήση και πληροφορίες φίλων) οι καλύτερες εταιρίες αυτή τη στιγμή είναι η Forthnet και η HOL. Τις θεωρούμε καλύτερες σύμφωνα με την ταχύτητα που προσφέρουν μιας και δοκιμασμένα δίνουν καλές ταχύτητες. Ωστόσο οι καταγγελίες και για τις δύο αυτές εταιρίες (όπως και για τις υπόλοιπες) δίνουν και παίρνουν.
Αυτό που μπορείτε να κάνετε (χωρίς αυτό να συνεπάγεται οτι θα ισχύσει και για εσάς) είναι να ρωτήσετε κάποιο γνωστό σας που μένει κοντά τι σύνδεση έχει, αν έκανε μεταφορά αριθμού ή αν πήρε καινούριο νούμερο, αν είναι ευχαριστημένος απο την ταχύτητα και πόσο χρόνο έκανε για να ενεργοποιηθεί η νέα σύνδεση.
Αφού καταλήξετε σε κάποια εταιρία, ήρθε η ώρα να κάνετε αίτηση. Προσοχή στα ψιλά γράμματα!!! Ρωτήστε τους αν την περιοχή την καλύπτει το ιδιόκτητο δίκτυό τους, ρωτήστε και εξασφαλείστε αν μπορείτε σύντομο χρόνο ενεργοποίησης και ΠΑΝΤΑ μα ΠΑΝΤΑ να κρατάτε τα στοιχεία εκείνου με τον οποίο μιλήσατε, καθώς και την ώρα που μιλήσατε. Είναι σημαντικό, πιστέψτε μας!
Όπως είπαμε και στην αρχή, κανείς δε μπορεί να σας διαβεβαιώσει για την ποιότητα και το χρόνο σύνδεσης. Δυστυχώς στην Ελλάδα του σήμερα όλες οι εταιρίες θέλουν να βγάλουν λεφτά χωρίς να λογαριάζουν τους πελάτες τους και ακόμα πιο δυστυχώς η Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων δεν κάνει καλή δουλειά. Αποτέλεσμα είναι η απόκτηση μιας γραμμής ADSL να αποτελεί θέμα τύχης και μόνο τύχης. Και πάλι δυστυχώς ο μόνος σίγουρος πάροχος είναι ο ΟΤΕ ο οποίος έχει μεγάλο μερίδιο στην κατάσταση επειδή πολλές φορές κάνει κόλπα στις εταιρίες για να μην παίρνει πελάτες και να διατηρεί το μονοπώλιο , άρα και τις υψηλές τιμές.
Φίλοι μας έτσι έχουν τα πράγματα σήμερα όσον αφορά την ADSL. Ξέρουμε οτι ίσως δε σας διαφωτίσαμε, αλλά δε μπορούμε να κάνουμε κάτι καλύτερο απο το να σας ευχυθούμε.... καλή τύχη!
Σημείωση!!! Ο γράφων τούτες τις γραμμές περιμένει εδώ και ένα μήνα σύνδεση απο την HOL. Ουδέποτε πήρε κάποιος να με ενημερώσει για το στάδιο στο οποίο βρισκόμαστε, ουδέποτε μέχρι στιγμής είδα τον εξοπλισμό που θα βάλω, ουδεμία ενημέρωση έχω απο την Εταιρία. Η απόφασή μου να αλλάξω απο ΟΤΕ και να βάλω HOL πάρθηκε όταν γνωστός μου που μένει κοντά στο σπίτι μου έβαλε HOL και μέσα σε 15 μέρες είχε σύνδεση και μάλιστα πολύ καλή. Επίσης τα έξοδα στον ΟΤΕ ήταν 80 Ευρώ το δίμηνο, ενώ στη HOL τα έξοδα θα είναι 46-48 Ευρώ το δίμηνο με κάμποσες ώρες δωρεάν κλήσεις.
Θα σας γράφαμε μακριά απο όλες τις εταιρίες, αλλά πρέπει κάπως και ο ΟΤΕ να καταλάβει οτι ζει απο εμάς. Μπρος γκρεμός και πίσω ρέμα...
Πάρα πολλές και χρήσιμες πληροφορίες θα βρείτε στη σελίδα http://www.adslgr.com
2 σχόλια:
Έκανα αίτηση forthnet 2play (σταθερό και net) στις 5 φεβρουαρίου και στις 25 δουλεύαν όλα ρολόι! (απίστευτο;). Μου έστειλναν σε μήνυμα το νέο μου νούμερο και τον εξοπλισμό με courier στον χώρο της δουλειάς μετά από συνενόηση. Περιοχή Γαλάτσι.
Οι ταχύτητες φυσικά των 24Mbps είναι γιά διαφιμηστικούς λόγους ok; Το τηλέφωνο λειτουργεί μιά χαρά και μέχρι στιγμής αν και με μικρότερη ταχύτητα όλα καλά. Ελπίζω να μην τα ματιάσω! Γιά να λέμε και τα καλά κάποιον εταιριών. Είχα και εγώ άγχος πριν γίνει η σύνδεσή μου διότι φίλος μου γιά την ίδια αίτηση έκανε πολλούς μήνες! και στο τέλος το "διαλύσανε". Νομίζω είναι θέμα τύχης στο που θα πέσεις.
Όσον αφορά την καθυστέρηση στη νέα σύνδεση, αρχίζουμε να πιστεύουμε το εξής:
Αν στην αίτηση δεν ζητηθεί να μεταφερθεί ο παλιός αριθμός (φορητότητα) , τότε μάλλον η διαδικασία ολοκληρώνεται σε σύντομο διάστημα. Τόσο εσύ, όσο και άλλοι γνωστοί μας που δεν μετέφεραν το παλιό τους νούμερο, απέκτησαν σύνδεση πολύ γρήγορα.
Όσοι πάλι (μέσα σε αυτούς κι εμείς) ζήτησαν να μεταφερθεί ο παλιός αριθμός στη νέα σύνδεση, μάλλον θα περιμένουν για αρκετό διάστημα.
Τι να πούμε. Μακάρι να ξέραμε ποιός φταίει και τελικά την πληρώνει ο καταναλωτής.
Δημοσίευση σχολίου