.
Παιδιά μια παράκληση. Επειδή όπως βλέπετε κι εσείς οι αναρτήσεις μειώθηκαν δραματικά λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων, όσοι βλέπουν απορίες αναγνωστών στα σχόλια κάποιου θέματος και γνωρίζουν να απαντήσουν, ας το κάνουν. Thanks!
_

Η τρελλή οθόνη...

Ο πρώτος μας... πελάτης μέσω του blog μας είναι ο κύριος Γιάννης. Και για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι, ύστερα από την παράκλησή του πήγαμε στο γραφείο του να ελέγξουμε το πρόβλημα που του παρουσιαζόταν και του είχε σπάσει τα νεύρα. Βέβαια, προσπαθήσαμε να βοηθήσουμε απομακρυσμένα με οδηγίες μέσω e-mail, τις οποίες αρνούνταν να ακολουθήσει επειδή όπως λέει "δεν ξέρει απ' αυτά"...

Το πρόβλημα που παρουσιαζόταν ήταν το εξής: Αν άφηνε τον υπολογιστή ανοιχτό και έφευγε για λίγη ώρα, μετά από λίγο η οθόνη μαύριζε και ότι και αν έκανε ο άνθρωπος αυτή δεν έδειχνε τίποτα. Μας ανέφερε πως έβγαζε το PC ακόμα και από το ρεύμα και όταν το ξανάναβε πάλι δεν έδειχνε τίποτα.

Στην αρχή σκεφτήκαμε μήπως έκανε κάποιο λάθος και απλά το PC είχε πέσει σε αδρανοποίηση και αρνούνταν να ξεκινήσει. Έχει τύχει να γίνεται αδρανοποίηση και το PC να μην ξεκινά ούτε όταν το σβήναμε και το ξανανάβαμε και υποθέσαμε μήπως πέσαμε σε δεύτερη παρόμοια περίπτωση.

Αφού τσεκάραμε τη σύνδεση της οθόνης με το PC , διαπιστώσαμε πως όταν βγάζαμε το καλώδιο από το PC , η οθόνη έβγαζε μήνυμα "No signal" , που σημαίνει πως το σήμα πήγαινε κανονικά στην οθόνη, αλλά για κάποιο λόγο δεν φαινόταν εικόνα. Δεύτερη οθόνη για να δοκιμάσουμε δεν υπήρχε, οπότε έπρεπε να κινηθούμε αλλιώς.

Πράγματι, όταν σβήναμε το PC από το κουμπί και όταν το ξαναξεκινούσαμε , το πρόβλημα παρέμενε. Ο δίσκος δούλευε κανονικά και έδειχνε πως φόρτωνε τα Windows μια χαρά (ή τουλάχιστον έφτανε μέχρι ενός σημείου). Τι προσπαθήσαμε να το ξεκινήσουμε σε ασφαλή λειτουργία, τι να μπούμε στο BIOS, αυτό εκεί, να μη θέλει να δείξει τίποτα. Όλα μαύρα!

Μέχρι που σκεφτήκαμε να παίξουμε με το μενού της οθόνης. Η οθόνη στο πλάι είχε τα κουμπιά ελέγχου, μέσω των οποίων μπορούσαμε να ρυθμίσουμε το χρώμα, το σχήμα, τη φωτεινότητα κλπ. Πατώντας το κουμπί Menu, αμέσως εμφανίστηκε το μενού της οθόνης! Το πρώτο που κάναμε ήταν να ρυθμίσουμε τη φωτεινότητα. Όσο και αν την αυξήσαμε δεν άλλαξε τίποτα. Το δεύτερο ήταν το Contrast. Εκεί, μόλις άνοιξε το menu του, αμέσως είδαμε πως η αντίθεση βρισκόταν σε μηδενικό επίπεδο και όταν αρχίσαμε να την ανεβάζουμε, είδαμε και το φως το αληθινό! Επιτέλους φάνηκε η εικόνα! Μόλις όμως βάζαμε την αντίθεση πάνω από ένα συγκεκριμένο σημείο, η οθόνη ξαναμαύριζε λες και έκανε reset! Το ξανακάναμε και πάλι τα ίδια. Η οθόνη έπαιζε μέχρι μια συγκεκριμένη αντίθεση, την οποία όταν ξεπερνούσαμε, μαύριζε και επέστρεφε σε μηδενικά επίπεδα.



ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ
Ο κύριος Γιάννης θα επέστρεφε την οθόνη στο μαγαζί που την αγόρασε μιας και ήταν μέσα στην εγγύηση.


Χρόνος ελέγχου μέχρι να βγει το πόρισμα
20 λεπτά


Κόστος
Μηδενικό λόγω του ότι ήταν ο πρώτος μας πελάτης :) (*κανονικά είναι 10 ευρώ την ώρα)



*Επειδή ορισμένοι μάς έστειλαν e-mail και μας κατηγόρησαν ότι στην ουσία το blog έχει σαν στόχο το κέρδος, έχουμε να τους πούμε το εξής τώρα που μας δίνεται η ευκαιρία: Όπως αναφέραμε και στο πρώτο θέμα που αναρτήσαμε, το blog αυτό δημιουργήθηκε με σκοπό να βοηθήσει τους χρήστες στο να μπορούν να λύνουν απλά προβλήματα στους υπολογιστές τους χωρίς να φωνάζουν τεχνικούς. Αυτό που κάνουμε, στην ουσία είναι εναντίον μας μιας και θα μπορούσαμε να ισχυριστούμε ότι η ύπαρξη του blog μπορεί να μειώσει τη δουλειά μας. Ωστόσο δεν το σκεφτήκαμε καν αυτό και με μεγάλο κέφι ανεβάσαμε τη σελίδα και χαιρόμαστε ιδιαίτερα κάθε φορά που κάποιος μας ευχαριστεί που βοηθήσαμε στο να λύσει το πρόβλημά του.

Ορισμένοι, ίσως δικαιολογημένα, έβγαλαν το συμπέρασμα πως έχουμε σκοπό το κέρδος. Και λέμε "δικαιολογημένα" μιας και μέχρι πριν λίγο καιρό, στο κάτω μέρος της σελίδας, είχαμε μια προσφορά στην οποία λέγαμε πως ΜΟΝΟ για το κέντρο της Αθήνας μπορούμε να επισκεφθούμε οποιονδήποτε και να τσεκάρουμε το PC του, μόνο με 10 ευρώ την ώρα. Σκοπός με αυτή την προσφορά δεν είναι τόσο το κέρδος (άλλωστε τι κέρδος είναι τα 10 ευρώ την ώρα, όταν θέλεις 2 ευρώ να μετακινηθείς με τα ΜΜΜ), όσο το να μας γνωρίσει ο κόσμος και να γίνει γνωστό το blog μας. Αυτό γουστάρουμε και αυτό θέλουμε. Και σε τελική ανάλυση, όποιος δεν θέλει δεν μας φωνάζει. Τόσο απλά είναι τα πράγματα.

Και για να κλείσουμε το θέμα αυτό, όποιος επικοινώνησε μαζί μας για να πάμε στο χώρο του, κατάφερε να λύσει το πρόβλημά του μέσω e-mail από εμάς, χωρίς καν να πάμε εκεί. Ο κύριος Γιάννης ήταν ειδική περίπτωση λόγω της ξεροκεφαλιάς του ότι "δεν ξέρει" να τα σκαλίσει (κύριε Γιάννη συγγνώμη κιόλας).

Το blog συνεχίζει να προσφέρει λύσεις και ιδέες και είναι ανοιχτό σε όλους. Χωρίς χρέωση, χωρίς εξαναγκασμούς, χωρίς τίποτα.

Αυτά :)






5 σχόλια:

MOLEMOU είπε...

ASTOUS NA LENE EGO EMA8A POLA APO ESAS EDO -APO TOTE POU SAS BRIKA DOKIMAZO OTI MPORO -NA STE KALA PAIDIA KAI KALO PASXA NA KANETE

Ανώνυμος είπε...

.-για ποιο κερδος? σε 3 προβληματα μου τα παιδια με βοηθησαν χωρις την παραμικρη επιβαρηνση.τωρα με το αν πανε και κατοικων καλα και κανουν.προβληματα με pc εχουν και οι εκτος Αθηνας. συνεχειστε και μην ακουτε κανεναν

PC HANDS είπε...

Να είστε καλά παίδες.

Καλό Πάσχα και καλά να περάσετε

predator είπε...

Ακομα και να ειχε σκοπο το κερδος,
ειναι καθαρα δικαιωμα σας,δεν τα κλεβετε δουλεια κανετε!

Καλο Πασχα!

Ανώνυμος είπε...

Εγώ, έχω να καταθέσω πως, όταν χρειάστηκα βοήθεια από τα παιδιά, μου την προσφέρανε και τα προβλήματα με το PC λύθηκαν.Ανήκω και εγώ στους "μεγάλους" που, βλέπει τον υπολογιστή, όπως η αγελάδα στην διασταύρωση του τραίνου. Και εάν γινόταν να μπορούσαν να έρθουν στον χώρο μου θα ήταν ευχής έργο. Και ας μου κόστιζαν 10 ευρώ. Κανείς, δεν εργάζεται σήμερα για να συγχωρεθούν τα πεθαμένα του, όπως λέει και ο σοφός λαός μας.
Και πάλι συγχαρητήρια παιδιά για το Blog και
ΚΑΛΗ ΑΝΑΣΤΑΣΗ

Δημοσίευση σχολίου