.
Παιδιά μια παράκληση. Επειδή όπως βλέπετε κι εσείς οι αναρτήσεις μειώθηκαν δραματικά λόγω οικογενειακών υποχρεώσεων, όσοι βλέπουν απορίες αναγνωστών στα σχόλια κάποιου θέματος και γνωρίζουν να απαντήσουν, ας το κάνουν. Thanks!
_

Ήρθε η ωρα του αποχωρισμού...

Όλο αυτό το διάστημα κατά το οποίο μειώθηκαν αισθητά οι αναρτήσεις και ταυτόχρονα η βοήθεια μέσω e-mails , βρισκόταν στα σκαριά μια μεγάλη αλλαγή στη ζωή της νεοσύστατης οικογένειάς μου. Έφτασε η στιγμή η αλλαγή αυτή να λάβει σάρκα και οστά και πλέον είμαι σε θέση να πω ότι μένουν ελάχιστες μέρες μέχρι τη μεγάλη φυγή. Τα πράγματα στη Ελλάδα δεν μας άρεσαν εδώ και πολύ καιρό και, δυστυχώς που το λέω, δεν φαίνεται να αλλάζουν προς το καλύτερο. Πήραμε λοιπόν τη μεγάλη απόφαση να φύγουμε για την Ολλανδία. Τα πράγματα δεν θα είναι εύκολα, αλλά τελικά τι είναι το εύκολο και τι το δύσκολο σε αυτή τη ζωή;

Τι μπορεί να θεωρηθεί εύκολο σε μια χώρα η οποία βάλλεται από παντού το τελευταίο διάστημα; Τι μπορεί να θεωρηθεί εύκολο σε μια χώρα που καθημερινά αυξάνει τον δείκτη ανεργίας; Τι μπορεί να θεωρηθεί εύκολο σε μια χώρα στην οποία ανά πάσα στιγμή μπορείς να βρεθείς στο δρόμο ακόμα και στα 40 και στα 50 σου και το κράτος να αδυνατεί να σου προσφέρει τα προς το ζην; Και τέλος, τι μπορεί να θεωρηθεί εύκολο σε μια χώρα ,της οποίας η εκάστοτε κυβέρνηση κοιτάει πώς να σφετεριστεί την εξουσία που της έχουν εμπιστευθεί οι πολίτες;

Μακάρι τα πράγματα να ήταν διαφορετικά. Μακάρι κανένας να μην αναγκαζόταν να φύγει. Δυστυχώς όμως , όσα όνειρα και αν κάνει κάποιος σε αυτή την χώρα, κάποιοι άλλοι φροντίζουν να μην τα πραγματοποιήσει ποτέ. Ήρθε λοιπόν η στιγμή να φύγουμε και να αναζητήσουμε τα αυτονόητα σε μια άλλη, τουλάχιστον πιο οργανωμένη, χώρα. Αυτό σημαίνει πως και για το επόμενο διάστημα δεν θα μπορούμε να ποστάρουμε νέα θέματα. Ελπίζουμε όλα να πάνε καλά και σύντομα να επανακτήσουμε τη σχέση που είχαμε με όλους εσάς.

Φιλιά πολλά!!!


Υ.Γ. Βρε σεις, δεν μπορούμε να κάνουμε τίποτα με το Greek Tracker. Τους είχαμε στείλει mail αλλά μας είπαν ότι δεν επιτρέπουν νέες εγγραφές επειδή τα πράγματα έχουν σφίξει. Μην στέλνετε τσάμπα τα μηνύματά σας :)


24 σχόλια:

Τάκης είπε...

Τα πάντα κατ' ευχήν παιδιά!
Ένας φίλος

Κώστας Π. είπε...

καλή τύχη φίλε

φωτης είπε...

καλη τυχη!

Ανώνυμος είπε...

αντιο και να ειστε παντα καλα οπ[ου και να βρισκεστε

ekabitis είπε...

Φίλε μου Χρήστο.
Καλή τύχη στην καινούρια σου ζωή. Σου εύχομαι ότι το καλύτερο!
Να 'σαι πάντα καλά.

ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠ είπε...

ΝΑ ΜΗΝ ΧΑΣΟΥΜΕ ΕΠΑΦΗ....
WWW.KOKKINOGIA.GR

Ανώνυμος είπε...

Καλη τυχη ευχομαι σε σενα και την οικογενεια σου. Ελπιζω τα πραγματα να πανε καλυτερα στη νεα χωρα που επελεξες για να ζησεις. Εγω προσωπικα, οπως και αλλοι αναγνωστες του blog, θα περιμενουμε την επιστροφη σου. Εστω για να ξεφευγεις λιγο απο την καθημερινοτητα και να χαλαρωνεις. Σε ευχαριστω για ολα οσα εχεις γραψει μεχρι τωρα.

Ενας τακτικος αναγνωστης σου.

bloggertips.gr είπε...

Και πολύ καλά κάνατε!
Να στε πάντα καλά!

Ανώνυμος είπε...

Καλο ταξιδι και καλη τυχη

Αν εχετε χρονο συνεχιστε την ιστοσελιδα απο εκει

MAURIZIO BOTTI είπε...

Σε χαιρετώ αν και δεν κάναμε τελικά το μπλόγκ μου, (αστειεύομαι εντάξει!)
Σας εύχομαι κάθε καλό στο νέο σας ξεκίνημα.
Νάστε πάντοτε καλά. Εγώ ελπίζω μετά τις 6/12/2010 να μεταναστεύσω στην Νότια Ανταρκτική μακρυά και από τις επιστημονικές αποστολές φίλε μου.
Η Ολλανδία έχει πολλούς μουσουλμάνους για τα γούστα μου. Να ξέρεις ότι αδελφικός μου φίλος είναι πρόξενος της Ολλανδίας στην Κεντρική Ελλάδα.
αν υπαρχει κάτι που μπορώ να κάνω let me know

Ο Θεός μαζί σας

thanosgen είπε...

καλή αρχή.Σκέφτομαι και έγω να έρθω απο εκεί οπότε αν ακούσεις τίποτα για καμμιά δουλειά στείλε μου ενα mail.Είμαι ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟΣ απο τει και γνωρίζω αγγλικά.Οτι θές κάνω.Στείλε μου εδώ:
sakisgen@gmail.com.

ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!!!

AATON είπε...

Καλέ μου φίλε, απο τη μια λυπήθηκα που διάβασα πως φεύγεις απο Ελλάδα, απο την άλλη σου λέω φύγε και να βρείς το δρόμο σου, κι ας είναι σε άλλη χώρα. Η Ολλανδία είναι μια απο τις καλύτερες χώρες (όπως και η Σουηδία) για έναν Έλληνα.
Εύχομαι γρήγορα να μπεί το νερό στο αυλάκι, και να σε έχουμε ξανά παρέα μας.
Τις καλύτερες ευχές μου απο έναν "μετανάστη", για πολλά χρόνια τώρα.

ΑΝΤΩΝΗΣ ΜΑΝΟΣ είπε...

elpizw na eiste panta kala...kai mhn mas ksexasete me osous eixate epafh...kalh dunamh

Panagiotis kampas είπε...

Δημιουργία, Δουλειά, Υγεία και Τύχη είναι τα εφόδια που χρειάζεσαι στη καινούργια γη που επέλεξες να πας. Σου εύχομαι να τα έχεις όλα, να σου έρθουν όλα δεξιά, να συνεχίζεις να γράφεις και να μη ξεχάσεις τη Πατρίδα σου!

conrad είπε...

Kali tixh

mpalas είπε...

Καλησπερα φιλε ..καταρχας πολυ καλη δουλεια..εχω μια απορεια ...ξερω να προσθέτω δικές μου σελιδες οπως καλη ωρα εχεις και εσυ

<> <> <>...

αλλα θα ηθελα φιλε αν μπορεις να με βοηθησεις στο πως βαζω αναρτησεις μεσα σε αυτες τις σελιδες ετσι ωστε να μην βγαινουνε όλες στην αρχικη..ορισμενες να βγαινουνε π.χ στο ιντερνετ (που εχεις εσυ) αλλες στην αρχικη αλλες στο παιχνιδια κτλ.

Ανώνυμος είπε...

Τι γίνεται αδερφέ?Πως πας?
Μας ξέχασες εμας τους αναγνώστες αλλα δεν πειράζει!καταλαβαίνω..
Καλά να περνάς!

PC HANDS είπε...

Φίλε μου και κατεπέκταση και οι υπόλοιποι αναγνώστες, αυτό το διάστημα ειλικρινά τρέχω. Το μόνο που μπορώ και προλαβαίνω να κάνω είναι να ελέγχω και να δημοσιεύω τα σχόλια.

Πολλές φορές σκέφτομαι κάποιο θέμα που θέλω να ανεβάσω, αλλά το βράδυ είναι λίγο δύσκολο μιας και προσπαθώ να κάνω τα πράγματα που επείγουν. Υπομονή και σιγά σιγά θα κάνουν την εμφάνισή τους και νέες αναρτήσεις.

Εγώ τελικά βρήκα δουλειά στο service ενός μαγαζιού με υπολογιστές. Προσπαθώ να εγκλιματιστώ και να συνηθίσω στον νέο τρόπο ζωής. Μην ξεχνάτε πως ήρθα μαζί με γυναίκα και παιδί και πρέπει όλοι μαζί να τα καταφέρουμε σε αυτό το νέο ξεκίνημα.

Να είσαι καλά και σε ευχαριστώ πολύ που μου υπενθύμισες πως υπάρχουν και άτομα που διαβάζουν το μπλογκ :)

Ανώνυμος είπε...

Να 'σαι καλά και εσυ αδερφέ!
Καλή επιτυχία στο νεο σου αυτό ξεκίνημα.
Ελπίζω όλα να πάνε κατ'ευχήν γιατί πραγματικά απο το λίγο που σε "γνωρίζω" μέσα απο το blog σου αλλα και απο μερικά mail που έχουμε ανταλλάξει το αξίζεις!

Ανώνυμος είπε...

Με τις καλύτερες ευχές μου να τα καταφέρετε και να είστε όλοι καλά και ευχαριστημένοι.
Πάνος

poulata είπε...

perimenoume pos kai pos nea themata ....
kala na eisai ... emeis edo tha perimenoume

Ανώνυμος είπε...

Καλή τυχη σ'εσένα και την οικογένεια σου και να ξέρεις ότι με υπομονή και πίστη στο θεό όλα γίνονται....Στο λέει αυτό μια τελειόφοιτη Πληροφορικής που της γκρεμίσανε όλα τα όνειρα.. και το μόνο που μου μένει να κάνω πια είναι να φύγω κι εγώ Αυστραλία να βρώ τη δική μου τύχη !!!

Ανώνυμος είπε...

Καλησπέρα φίλε μου, τώρα το είδα λίγο αργά, καθώς παλαιά όταν είχες αρχίσει έμπαινα αλλά μετά δεν προλάβαινα.
Κάποιος για να πάει να μείνει και να δουλέψει ολλανδία τι χρειάζεται από χαρτιά και από γνωσείς;
Πρέπει να ξέρω άπταιστα γερμανικά η όλλανδικά;
Αν μπορείς εδώ να μου πεις μερικά θα με διευκολύνεις. ;)

Ανώνυμος είπε...

καλή τύχη

Δημοσίευση σχολίου